2011年7月7日 星期四

尋根


我成日都有一個想法, 就係幫三水仔找回親生爸爸同媽媽, 仲有兄弟姊妹, 我都知冇咩可能架喇, 但我真係好想見下佢地.

我係o係荃灣的xx搖籃買的, 日期係 2010 年 1 月 6 日, 有冇人咁o岩都係o個個時間o係o個度買過呀? 當時籠入面仲有一隻同三水仔一樣咁大, 一樣顏色, 差不多一樣樣的, 唔知係唔係佢 d 兄弟姊妹呢? 唔知佢而家點呢? 生活得好唔好呢?

仲有一隻, 我地幾個月後去見到的, 在圍欄入面, 當時佢已經 5 個月大, 鏟晒毛, 隻耳仔好大, 三水爸幫佢改左個名叫"大耳", 三水爸一見到佢就好鐘意佢, 有 d 心思思想帶佢回家, 不過當時覺得價錢有點貴, 又驚養多隻會麻煩, 所以打消念頭, 之後再去問, 店員話老闆唔買了, 要留佢黎生仔, 唉, 可憐的大耳, 如果當日我地有帶你回家, 你既命運就冇咁慘了, 好想知你而家點呀! 希望你一切安好啦 

沒有留言:

張貼留言