2011年5月23日 星期一

西貢"游"

星期六, 見個天冇點下雨, 就走左入西貢, 入到去都成 3 點了, 好肚餓, 坐底食 d 野先:


三水仔冇份



之後同三水仔散下步啦, 發現有個比狗狗玩的新場開左, 仲有得比狗狗游水架! (掛住玩冇影相)

得一張, 未游水前的開心樣:

三水仔: 睇下我條利幾長.....


我地去到時, 個游水池都冇咩狗狗. 第一次登記要比 $20, 游水 $40 (但唔記得可游幾多分鐘). 個池仲有工作人員o係到照顧 d 狗狗, 咁就放心好多啦.

三水仔第一次游水咋, 我都有少少擔心, 一黎佢比時少運動, 二黎佢又超細膽, 一定會怕水. 不過好彩有工作人員睇住, 都 ok, 仲估唔到游得幾好, 因第一次游, 唔敢比佢游太耐, 結果 5分鐘就上水了. 不過夠了, 佢一定好倦, 仲游到扯蝦咁. 而且當時天都黑晒, 好似就下大雨, 所以就走了.

o個到仲有得沖身同吹身, 不過係咁易吹下咋, 未乾晒就走人, 都驚佢會冷病.


臨走時, 爸爸下車行開左, 三水仔係咁望住, 拿, 唔係淨係媽媽行開先會咁架



回到家, 倦到呢.....



今日仲請左佢食支"波板糖", 其實係 chicken, 好似仲有 rice 的成份, 硬硬地, 比佢咬的:



三水仔: 支波板糖好可愛呀, 媽媽你幾時影完相, 我想快 d 試下呀:



經過三水仔一輪測試, 發覺依支波板(雞)應該麻麻, 連平日最愛吃雞肉的三水仔都唔係好吼, 咬幾下就唔咬, 但我一話比細佬食, 個衰仔就即飛去擔住, 驚死真係比細佬食左, 好搞笑...


遲 d 再熱 d , 要帶多 d 三水仔去游水至得, 如果可以一齊游就好喇!

3 則留言:

  1. 哩度好多poodle blog 友都去過, 好似 幾好wor , 我地遲d 都會去
    [三水媽05/24/2011 12:21:00]我都之前都唔知架, 行到去見個池幾 ok, 三水仔又未試過游水, 咪比佢試下囉. 不過o個日天氣麻麻, 西貢唔太多狗狗咋, 我諗遲 d 好天, 個池一定會幾 full 囉.

    回覆刪除
  2. 有冇個詳細D既地止呀???等EASY仔打齊針就出發去SWIM!!!!
    [三水媽07/05/2011 22:36:00]地址呀? 冇喎, 你沿住海邊一路行就會見到架喇, 好多狗狗行架O個度 (不是海鮮酒家O個邊呀)

    回覆刪除
  3. 你住邊架...下次一齊去過....
     
    [三水媽08/15/2011 16:21:00]大埔呀, 你呢?

    回覆刪除