2010年11月8日 星期一

三水仔的新屋 + 新衫

近日天氣開始凍, 所以想買個新的狗狗床/屋比三水仔. 因為三水仔喜歡"有瓦遮頭", 所以想買個有頂的屋屋比佢, 終於o係淘寶比我見到隻幾o岩心水, 有屋頂, 但門口又夠寬夠大, 訓o係入面應該都幾舒服. 初初睇相都驚 size 會太細, 不過收到貨後都幾滿意, 三水仔入左去都仲有空間比佢, 不過可能依幾日都唔太凍, 佢都好少入去. 不過如果你扮搶佢間屋屋, 塞個頭入去, 佢就一定同你搶過, 自己走入去霸住, 好搞笑.


成日都一副傻瓜樣:


個啡色玩具係送的, 三水仔好鍾意咬, 不過都係同其他玩具一樣, "新屎坑一日香", 玩一陣就厭了.



既然買左個屋屋, 買多件衫衫啦, 還掂都要比運費架啦, 依件衫衫唔錯, 幾十蚊咋, 又舒服, 入面仲有件 T 架, 不過唔洗著咁多啦, 著得太多佢會唔舒服架嘛.

前面:


側面:


後面:



上面:




2 則留言:

  1. 我地都係上網買咖, 確實平好多. 但係食ge 野都係喺返香港買....件衫衫好靚,,, 不過間屋仔咁細可能唔啱我地嗰兩位小姐lu ...
    [三水媽01/28/2011 17:11:00]不過有時o係香港睇 d 衫衫都係幾十蚊, 在淘寶買人仔又貴, 又要運費, 其實買得少, 在香港買好過! 個狗屋佢而家極少入去啦, 佢只喜歡訓在梳化上. 你兩位小姐而家幾重呀? 我個仔仔佢好瘦呀, 近排又鏟左毛, 個身同手腳好似埃賽俄比亞 d 小朋友呀!! 唉, 好苦惱!

    回覆刪除
  2. 我屋企嗰兩個衰女包..Mui Mui 4.5kg .. BeBe 3.5 kg .. 不過哩個冬天可能重咗lu ..

    回覆刪除