2010年5月27日 星期四

三水仔又有新野喇....

繼之前帶三水仔去做左公公後, 我地兩老又玩野了...就係..... 帶左三水仔去.... 鏟毛喇

D 人成日話狗仔要鏟兩三次毛, D 毛之後先會生得靚的. 本來我好反對架, 因為唔敢想像三水仔冇晒毛毛個樣會變成點, 後來O係寵物店見過大耳之後, 覺得冇晒毛毛都唔係好醜樣姐, 不過我以為大耳的毛已開始生長番, 因我成日以為鏟毛即係將所有毛剃晒, 會見到皮 (乜唔係架咩???), 點知三水仔剃完之後同大耳都差不多, 都幾靚仔丫...HEEHEE.... 放心晒!!

睇下佢 D 靚相:




三水仔: 唔制呀, 咁醜樣.... 冇眼睇喇我!!


老媽: 唔係丫, 都幾靚仔丫...
三水仔: 哼, 唔信.... 唔睬你呀~~~


不過講真, 佢鏟左毛毛後個樣, 真係完全唔同之前毛臣臣個樣, 好似變左另外一隻狗狗咁, 我仲覺得佢有D 似隻鹿仔, 尤其佢跑起黎既樣, 好似隻鹿仔O係到跑跳 仲有, 少D 毛毛都幾好丫, 清潔又方便, 同埋又可以睇清楚佢個得意樣.

三水仔, 冇論你係咩樣, 老媽都咁愛你架...MIU MIU, I LOVE U

1 則留言:

  1. 唔係丫.. 好靚仔wor ..
    [三水媽01/28/2011 17:02:00]三水仔: 哈哈! 多謝姐姐!

    回覆刪除