2012年1月7日 星期六

平安夜+聖誕日

都就黎到農曆新年啦, 而家先黎講聖誕, 這個媽媽真太懶了




12月24日- 平安夜


今日媽媽有好多親戚黎左我地到開趴地呀, 我真係超開心, 雖然我冇份食, 但我真係好鍾意有人黎探我架, 仲要咁多人天. 今日我要做PR, 招呼親朋戚友, 個個都好鍾意同我玩呢

超多野食, 仲有聖誕火雞, 但有得睇冇得食, 不過MAMA 一早整左我最愛的牛肉卷比我食, 都算佢啦:



嘩, 好多禮物呀, 我無神神做左禮物大使, 大人有好多禮物, 但細路仔即係我, 就一份都冇, 搞錯呀






12月25日 - 聖誕日

是日papa  要返工, mama 專程帶左我出去接papa 收工, 順便去左德福探下d poodle 朋友:



人太多, 都冇咩心情影, 之前漏左冇去二期睇, 諗住去睇下, 點知有活動, 所以決定走人...去邊好?




冇地方好去, 又想睇燈飾, 咁不如去尖咀, 打去幾十蚊的過去, 去到海港城, 嘩, 人山人海, MAMA 最怕人多同人迫, 所以決定唔睇了, 想行海傍, 但又好似唔歡迎我 唔歡迎我行外面, 咪最多行入面囉, 沿住文化中心/太空館行....依D 地方我都係第一次黎咋, 真係大鄉里呀


MAMA 行快D啦....


MAMA 我最愛係你架喇


太空館我都係第一次黎, 到止一遊.

沿住條路行, 行到新世界酒店o個頭, 發現...咦, 冇晒野既? 酒店呢? 個商場呢? 原來拆左鳥, 我地真係三個大鄉里鳥

行到依到, 真係冇地方去了, 於是打道回俯, 今日我打左好多次的呀, 真開心

今日好多人見到我都叫我做"聖誕狗", mama 話好好笑喎, 但又話我好曳, 人地想行埋黎我都吠人地, 我都唔想架, 咁人地唔識佢地架嘛, 都唔知佢地係咩鳥, 我咁有做錯咩???

玩左兩日, 冇訓過晏覺, 我真係超倦呀, 聽聞明天仲有節目, 我今晚真係要差足電先呀!!

3 則留言:

  1. 哈哈!又真係幾遲喎!依d相係唔係特登為咗寫blog而影o架!
    [三水媽01/10/2012 00:03:05]哈哈, 菲比ma 你咁聰明既

    回覆刪除
  2. 尖沙咀真係無乜必要都唔好出去呀!人又多車又多
    [三水媽01/10/2012 00:02:45]唉, mama 話想影燈飾嘛.........可惜又失望鳥

    回覆刪除
  3. 壽壽, 悠悠, 灰灰2012年1月8日 下午6:19

    壽壽 : 三水仔, 做咩唔邀請我地三姐弟去你屋企個 x'mas party呀????
    [三水媽01/10/2012 00:01:56]下年丫, 哈哈

    回覆刪除