2011年8月25日 星期四

三水仔香薰治療之皮膚羔

因為知道好多朋友的狗狗都會經常有皮膚病, 所以希望介紹比大家試下以下的香薰治療, 我自己覺得好有效用. 而且我始終覺得狗狗食太多藥唔係咁好, 尤其醫生好多時都係開 d 類固醇/抗生素一類的藥, 對狗狗的肝真係唔係咁好的.



回想三水仔初回我家兩個星期左右, 就發現佢近後頸位置出現好似皮膚敏感的徵狀. 當時好驚係"金錢癬", 因為上網睇過 d 資料, 金錢癬原來幾難醫的, 可能需時一兩個月先會醫好, 而且患處仲會甩毛. 於是即刻帶三水仔睇醫生, 結果係..........真係金錢癬呀, 醫生開左 d 藥同藥羔比佢搽...... 但係都冇好轉, 於是同佢轉醫生, 又係食藥水同搽藥水, 都係唔好, 仲惡化左, 可能患處好癢, 三水仔成日用抓抓, 抓到傷口損晒同流晒血, 而且範圍仲愈來愈大, 又甩晒毛, 醫生話幾嚴重, 有可能好番都唔會再出毛, 聽完後好傷心, 因為患處位置好當眼的 .

當時無意中在網上見到有關香薰治療的方法, 原來狗狗都用得架, 仲有人試過醫好金錢癬, 於是同三水爸商量過後, 決定一試. 當時去左某一間香薰舖, 買左三隻香薰油:

1. lavender 薰衣草 - 有舒緩, 鎮靜作用
2. chamomile roman 羅馬洋甘菊 (用 chamomile german 都得的, 不過貴 d) - 皮膚敏感, 濕疹, 癬, 及癢癢皮膚有緩和作用
3. tea tree 茶樹 - 有殺菌作用, 對真菌尤其有效 ----- 金錢癬都係真菌引起的



我冇用底油, 改用蘆薈 gel, 因為我覺得蘆薈對收復受損皮膚幾好的.

當時買的蘆薈 gel 是 50ml 的, 店員幫我根據狗狗用的份量 blend 左一支成品比我, 回家就用得, 十分方便.

回家後當然馬上叫三水仔試用, 支野果然有料到, 搽左幾次咋, 可能搽完後止了癢, 三水仔冇再抓傷口了, 而且傷口仲慢慢好番, 好開心呢 最開心既係, d 毛都長番了, 雖然冇原本咁濃密, 但都好好了, 起碼唔覺眼先.



香薰三寶 (for 皮膚病):




蘆薈 gel, 這個是我讀了香薰課程後, 經英國學校直接訂的:



***************************************************************


前排又發現三水仔的腳近膝頭位置紅了, 似皮膚敏感, 見佢成日用脷"賴", 應該幾癢的:




後來發現原來唔只一達, 附近仲有兩三達呀!!!!! 即係拎我 d 香薰油出來, blend 番支香薰 gel 比佢搽.

搽左大概一星期, 就完全好番晒了

***************************************************************

點知, 過唔夠幾日, 又發現佢左面腳板底的肉枕之間的肉又紅又腫, 一定係好癢好唔舒服了 (影唔到相, 因三水仔唔肯比人掂腳仔的, 幾辛苦先幫佢搽到藥羔呀)

唉, 邊樹惹番來架, 都叫左你唔好成日捐入 sofa 底架啦, 好污糟架
好彩 d gel 仲未用完, 即刻又幫佢搽,  keep 住早晚搽, 搽左兩日就消腫同冇咁紅了, 不過當然都要 keep 住搽多幾日啦.

******************************************************************

我的香薰寶貝, 不過由於我實在太懶了, 買左都冇咩用過, 唔係三水仔皮膚病發作, 我都冇拎出黎用




希望大家有機會都可以一試, 起碼是天然方法, 冇負作用, 人都用得的, 我皮膚敏感好癢, 或被蚊針都有用三水仔 d gel 搽, 都好洗得架. 不過記住狗狗用的份量要少過人用的, 佢地受唔住太濃既份量架.

另外市面好多香薰油的質量好參差, 好多都唔係 100% pure essential oil 來的, 多混了化學成份, 尤其價錢好平, 又大大支o個 d , 大家要小心選擇呀!!! 希望幫到大家啦

我遲 d 仲會 blend d 狗狗用品比三水仔用, 例如防虱噴霧同 shower gel 啦, 不過要等.....等三水媽冇咁懶先...哈哈哈哈~~~















8 則留言:

  1. 好似幾好bor ....^_^
    [三水媽08/30/2011 10:03:06]真係唔錯架, 好過食藥先啦^^

    回覆刪除
  2. 我都層經讀過,但比番miss 喇, haha. 我之前去澳洲買咗16支裝jxxxxxe, 不過我諗佢明過於實囉. 我自己搭瘡瘡就bodyshop 茶樹油. 但佢最近轉咗透明白色樽, 仲要70一支, 我冇買喇, 不過都想買番支茶樹油旁身, 你有冇好介紹?
    [三水媽09/01/2011 09:53:12]係囉係囉, 我都見到冇左 d 字呀, 搞錯呀, 人地打得咁辛苦!!!!
    [Charlie ma回覆09/01/2011 09:08:55]yahoo 可以低能到呢. 你哩個回覆, 我係e-mail 見到仲有字, 但哩到居然出唔晒囉. 有冇搞錯???
    [三水媽08/30/2011 13:56:28]我的 miss 話 jurlxxxx 係 ok 的, 不過在香港買價錢就好貴, bodyxxxx o個 d 一定唔得架, 唔係純正架. 我之前去左間香薰舖買(你睇睇上面香薰油樽的名), 個老闊娘都係讀香薰出身的, d 油都 ok 的. 不過之後我就直接同英國學校訂. 你想要的話我可幫你訂, 不過你預左要等.
    同埋用油最好用 3 隻效果相若的 blend 埋一齊用, 個效果先會達至最好的.

    回覆刪除
  3. 好似幾好咁喎,不過用起黎會唔會好複習呢??*0*
    [三水媽08/30/2011 14:11:46]用就唔複習, 但你要先買油 (三隻) + 底油 (jojoba, sunflower etc, 我就用左 蘆薈 gel) blend 埋一齊, 我就 blend 定左細細樽o係到.
    之前我第一次o係某間香薰油舖買左支 50ml 的蘆薈gel + 三支香薰油, 就叫店員幫我根據狗狗的份量 blend 埋一支. 不過你預左 d 油會淨番好多, 最好你自己都用, 咁就唔會晒啦!

    回覆刪除
  4. 壽壽, 悠悠, 灰灰2011年8月31日 晚上7:07

    希望三水仔快D好番啦~
    [壽壽, 悠悠, 灰灰回覆09/01/2011 12:27:43]good~
    [三水媽09/01/2011 10:25:27]我已經好番晒喇^^

    回覆刪除
  5. 係咪用三支油再溝 gel,咁咪好大樽 lor,我對香薰無乜認識,係咪分搽一種,燃點又一種 ka
    [三水媽09/03/2011 00:16:43]香薰油 (essential oil) 可用o係唔同地方, 但唔可以直接用於皮膚, 一定要稀釋, 但油不可溶於水, 一定要用底油或其他媒介 (酒精等等) 去稀釋, 如可加底油作按摩用, 或放於浴缸中作浸浴 (先用底油溶解), 或直接滴進香薰爐燃點 (用電的香薰爐比較安全) 等等.
    [三水媽09/03/2011 00:09:21]其實唔一定會好大樽, 視孚你底油用幾大. 我上次支gel 都係得50ml, 唔太大支. 人用的話, 10ml 底油 (jojoba, sunflower, etc)就大概加4-6滴 (三隻不同的 essential oil), 狗用essential oil 份量加減半或再少d, 我上次用左大概15-20ml 就滴左三滴essential oil (三款油各一滴)

    回覆刪除
  6. 好似好得咁喎, 但想問下..d油係邊間買好? 唔敢亂買..怕唔好呀
    [Mocha_Joanne回覆09/08/2011 17:32:25]嗯! 唔該咁你既資料呀, 因為我都好愛香薰架, 但就未去到學...齋聞..覺得好香, 好relax
    [三水媽09/08/2011 15:12:03]我而家買油會直接同英國香薰學校o個邊訂, 但之前我就係一個叫 Loi 的買, 你上網找找, 佢灣仔同佐敦都有舖的. 佢都有 d for 狗狗的香薰用品課程架, 不過我之前想報, 打電話去問, 問完都冇回音比我既!!

    回覆刪除
  7. 我都好想用香薰... 覺得好過出街買嗰啲乜膏物膏... 感覺天然啲~ 不過我乜都唔識 :P
    [三水媽09/09/2011 13:58:49]好簡單架咋其實, 去買 d 香薰油回來, 加埋底油就 ok.
    加水/酒精又可做噴霧用!

    回覆刪除
  8. 請問有冇地方可以幫人整,因為唔識,我隻狗d皮膚好嚴重
    [三水媽11/30/2012 12:05:11]我第一次係去一間叫"萊"的香薰店買的, 佢有教寵物香薰調配及按摩的課程, 你去時同佢講想醫狗狗皮膚病的, 佢會介紹你, 我第一次係買左"薰衣草+茶樹+羅馬洋甘菊" blend 在蘆薈gel, 之前我唔識整, 佢就幫我blend 埋 (一支蘆薈gel 凡份量) 你可以問下佢
    http://www.loi.com.hk/index.html

    回覆刪除