2010年4月17日 星期六

三水仔今日做左"公公" 喇...

終於終於....三水仔今日去左做"公公手術"了. 一早9點幾已經送左佢去診所, 要等到佢下午做完手術, 麻醉藥過後先可以接佢回家, 真係擔心左我成日了. 離開診所時, 佢望住我地, 唔知會唔會以為我地唔要佢呢?!

等待其間, 我地入左去屯門, join 埋兩個朋友仔, 帶佢地隻 8 哥豬少去寵物店沖涼, 順便睇埋貴婦狗狗, 店主自己養左好幾隻狗狗, 我地同佢地玩左好耐, 真係好想買多隻貴婦陪陪三水仔. 貴婦真的好可愛架, 佢有能力令本來怕狗的人都鍾意, 我係其中一個例子, 另外 m 小姐又係啦, 佢真係好搞笑, 明明好驚狗, 竟然突然睇完小吉三姊弟之後想養貴婦狗狗.

講番我地三水仔啦, 下午三點幾, 診所打電話來, 話手術完成, 六點鐘就可以去接三水仔, 但姑娘話剃毛毛時, 由於 d 皮太薄, 剃損左佢, 聽完後心都痛埋, 都唔知傷成點, 痛唔痛, 三水仔一定好驚好擔心, 見唔到我地, 唔知會唔會喊喊, 你知三水仔係超級無膽的. 我又好擔心佢回來後的情緒況問題, 始終剛做左公公, 且又掉底左佢成日, 仲要戴住佢最討厭的"喇叭", 只希望佢會好倦, 好快會訓覺覺.

點知, 去到接佢, 一見我地就發顛, 抱住佢都發顛咁, 可能佢真係好驚. 安撫左佢一陣, 終於定下來, 不過好似唔係好睬我地, 係咪嬲左我地呢??!!

回到家, 佢都好似好倦, 躺o係 sofa 到, 但點都唔肯訓, 可能驚一訓左我地又走左去. 我地諗住早 d 熄燈訓覺, 等佢安心休息, 點知...... 我地一訓佢就 衣衣哦哦 咁叫, 唔肯比我地訓, 結果我就訓下又起身陪陪佢, 一直都早上 8 點鐘就起床了, 累!! 仲有, 都唔明點解佢剛做完手術都唔倦既, 唔肯訓不特只, 仲要成日跳上跳落 sofa, 激屎!!

今日就會帶三水仔去婆婆家, 住兩星期, 待傷口拆線後先回家喇, 因唔放心佢一個"狗" 在家, 唔知佢會點對個傷口架嘛.

希望佢快 d 好番啦, 傷口唔好有事呀!!



沒有留言:

張貼留言