2010年2月4日 星期四

DODO 出事了....

好黑仔呀, 新年流流, 受傷了....


尋晚在土屋好地地O係到煮飯, 最衰煲糖醋排骨放得太多水, 等極都未收乾水, 等待的時候無無聊聊, 又見 MIU MIU 好似好悶咁, 所以同佢玩下追逐遊戲, 點知唔知自己做乜鬼, 想跳過欄住走廊的圍欄, 等 MIU MIU 追我唔到, 點知我忽略了我的身型已經唔係當年苗條的我, 結果當然係...跳唔過啦, 成個人跌底了, 可能係比我個大冬瓜身軀壓到隻右腳, 我只感覺到痛..痛...同痛, 痛到我忍唔住大哭及不斷的叫痛, 嚇到肥B即刻過來救起我. 等左一陣隻腳依然好痛, 仲慢慢開始腫起來, 我估可能係傷左"印"帶, 但肥B擔心可能會斷骨, 叫我去睇急症, 但我又驚急症要等好耐, 我唔想肥B為左我搞到成晚冇得訓, 有想過去私家睇急症, 但好似只有沙田的仁安有急症睇??? 太遠了...結果我提議抖下先, 睇下明天的情況怎樣, 仲煲左隻雞蛋碌下, 不過好似冇咩作用. 其實我都擔心, 第二日肥B要番工, 得我一個點去睇醫生呢? 媽媽同姐姐又去左旅行, 冇人陪到我去..... 結果訓到二點幾, 醒左, 隻腳仲係好痛, 結果肥B 都係話去睇急症啦...結果肥B 就背住我依隻肥冬瓜, 行落 5 層樓.... 打的去左衣黎沙白睇急症. 照左 X 光, 證實腳掌的骨烈左, 唔怪得咁痛啦, 不過好彩唔洗打石羔, 醫生話因有附近的組織包住. 今日要去整支 STICK, 唔係真係行都行唔到! 肥B話下午請假同我去, 又累你已經少之又少的年假冇左半日 醫生仲寫左十日假比我休息, 唉, 雖然我係好唔想番工O者, 都唔係咁丫, 下星期又新年了, 冇得出街啦......唉


好彩 5 點已經搞掂晒, 又要麻煩肥B 背番隻大冬瓜上 5 層樓....


 


SORRY 囉, 下次唔敢, 但請你都唔好再鬧 MIU MIU, 真係唔關佢事的!


 


P.S1: 今日有個朋友話佢要入醫院留醫, 希望佢冇事啦!!


P.S2: 由於有兩個人都有事, 所以今晚幫西瓜慶生的活動要取消, SORRY 呀西瓜, 等我地好番再食過! 希望你 8/2 有個快樂的生日啦!


2 則留言:

  1. 今日朝早收到西瓜的電話真係好突然..希望你地兩個都快D好翻LA! (肥B 背番隻大冬瓜上 5 層樓=>睇唔出佢O甘好氣力WOH! O甘你乜好似韓劇D女主角O甘!? 好ROMANTIC WOH! )
    [三水媽02/05/2010 22:20:00]可惜依個女主角太重了.....

    回覆刪除
  2. 你真係今時唔同往日喇,你o既身形同年齡都同幾年前唔同呀,所以你要小心啲......
    有人肯將你背上背落,對你真係好呀!

    回覆刪除