兩天半的假期....又快過去了. 本來訂下要做的事情, 還未實行, 唉~![]()
平日會推說要返工, 好倦, 想做的事情還是留待放假才做吧... 但到了假期, 不出街的時候在家又什麼都不想做, hea 下 hea, 一天又完了...![]()
真的好懶好懶, 請問有沒有什麼藥, 可以治治我的懶虫呢?![]()
兩天半的假期....又快過去了. 本來訂下要做的事情, 還未實行, 唉~![]()
平日會推說要返工, 好倦, 想做的事情還是留待放假才做吧... 但到了假期, 不出街的時候在家又什麼都不想做, hea 下 hea, 一天又完了...![]()
真的好懶好懶, 請問有沒有什麼藥, 可以治治我的懶虫呢?![]()
好悶呀好悶呀, 究竟工作係為左咩呢? 有冇人係 enjoy 緊自己既工作架呢?
每日同一時間起床, 同一時間出門口, 搭同一班車, 同一時間番到公司..... 每日既行程都係一樣, 冇咩特別事情發生, 每日都好似在重複自己.
出來做事已經十年有多, 但仲係一事無成, 我諗都係因為自己性格問題, 唔夠 aggressive, 又唔上進, 十多年都唔去 upgrade 自己, 得過且過, 有時都唔敢埋怨點解自己做黎做去都係做阿 4. 以前年幼無知, 冇諗咁多, 而家開始老喇, 都會驚自己有一日失業後就再搵唔到工, 到時真係住老人院都冇錢比呀.![]()
而家份工真係好悶, 工作量唔多, 做既野唔太難(但竟然都成日 make mistake
), 人工應該都比出面好, 但做既野我真係一 d 興趣都冇, 成日要同客人打交道, 這是我最討厭的.
有冇想過, 如果你想轉工, 會想轉份咩工呢? 我就"想"有以下條件:
1. 人工高, 福利好
2. 番 5 days
3. 工作時間朝 10 晚 6 (6:30 都可接受); 冇 OT, 可以準時收工
4. 工作地區: 屋企附近 OR 火車沿線, 落車後行within 5min 可到
5. 工作輕鬆冇壓力; 不用見客; 最好做既野有 D 意義
6. 冇辦公室政治; 同事好 friendly, 好nice, 好肯教你野; 做錯野上司都唔會鬧
7. 過時過節有得早放半 day
8. 年尾出起碼 4個月 bonus
9. 一年至少 10days 假(頭一年), 以後每年加一日
10. 番工可著 causal wear
11. 女廁要乾淨
12. ....未諗到....
知道有咁好既工, 記住介紹比我呀!!
好喇....發完夢, 繼續做野!!